S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

     PROBLÉMY S BAZÉNEM NECHTE NA NÁS ...                               +420 606 658 030

VYBERTE si ...

 

 

 

 

AKCE CLEAN POOL

naše cena 18 990,0 Kč (751,6 EUR)
EXTERNÍ SKLAD
naše cena 31 999,0 Kč (1 266,5 EUR)
EXTERNÍ SKLAD
naše cena 10 999,0 Kč (435,3 EUR)
EXTERNÍ SKLAD
naše cena 25 999,0 Kč (1 029,0 EUR)
EXTERNÍ SKLAD
naše cena 21 999,0 Kč (870,7 EUR)
EXTERNÍ SKLAD

KONTAKTY

CLEAN POOL Lebl Radek
JIndřicha Plachty 20
150 00 Praha 5
tel: +420 606658030
lebl@luxfery.net

DOPORUČUJEME

naše cena 1 288,3 Kč (51,0 EUR)
EXTERNÍ SKLAD
naše cena 781,7 Kč (30,9 EUR)
EXTERNÍ SKLAD

»
Vítejte ve svém novém e-shopu

Obsah Vašeho e-shopu je zatím prázdný a čeká na vaše naplnění. Obsahuje vzorové produkty a vzorovou strukturu menu.

Celý systém je on-line. Spravovat a editovat obsah můžete odkudkoliv na světě. Vše co potřebujete je Internetový prohlížeč a CHUŤ PUSTIT SE DO VLASTNÍHO PROJEKTU. Nepotřebujete žádný další pomocný software ve vašem počítači.

Kromě funkce pokročilého internetového obchodu, máte možnost jednoduše vkládat vlastní texty, vytvářet fotogalerie, umístit vlastní videa, vytvářet diskuzní fóra, vkládat reklamní bannery, Flash animace, vytvářet vlastní formuláře a mnoho dalšího. Pokud se rozhodnete provozovat vlastní e-shop, pak jednuduše stačí zapnout funkci e-shopu v administraci.

Můžete si vybrat z 250 moderních grafických šablon, vložit vaše logo, vložit vlastní hlavičku webu.

Postup založení e-shopu je rychlý a jednoduchý. Vše zvládnete během několika minut. Ihned po zaregistrování je váš e-shop plně funkční. Na vyzkoušení celého systému v plné verzi, máte 30 dnů ZDARMA. Po tomto období bude web automaticky smazán.

Pokud si nebudete vědět rady, neváhejte kontaktovat naši ochotnou technickou podporu.

POPTÁVKOVÉ CENTRUM

Pro zjednodušení Vaší komunikace s našimi pracovníky jsme pro Vás zprovoznili novou službu poptávání produktů a služeb z našeho širokého sortimentu - POPTÁVKOVÉ CENTRUM.

Poptávkové centrum CLEAN POOL

Celé POPTÁVKOVÉ CENTRUM je založeno na vyplnění jednoduchých formulářů k jednotlivým produktům a službám, kam zadáte potřebné údaje a Vaše představy. Na základě tohoto zaslaného formuláře Vám zašleme předběžnou cenovou nabídku  nebo obratem zodpovíme Vaše položené dotazy.

Zároveň Vás kontaktuje náš specialista na danou oblast a vše prokonzultuje tak, abychom maximálně vyhověli Vašim požadavkům a představám, či případně vyvinuli produkty tomuto odpovídající.


1.Vyplňte prosím následující formulář pro poptávku zazimování bazénu.

2.Pošlete nám fotografii bazénu, bazénové technologie a příp. dalších zařízení ( kolektory, tepelná čerpadla, protiproudy atd.) vše na email :  lebl@luxfery.net

Po jeho odeslání Vás během 24 hodin bude kontaktovat pracovník CLEAN POOL a domluví s Vámi podrobnosti.


 

DUBEN - ZEOLIT Budem mít za 1/2 ...

Využijte naší dubnové akce " Duben - ZEOLIT bude za 1/2 " a objednejte si již nyní zcela unikátní fitrační mědium pro Váš bazén za nejlepší cenu na trhu 290 Kč za 15 kg.

Více informací o filtračním mediu ZEOLIT naleznete zde : ZEOLIT 

V případě, že využijete našich služeb při jarním zprovoznění Vašeho bazénu, získáte 15 kg balení ZEOLITU za 1/2 původní ceny tedy za 249 Kč / 15 kg.

Více informací o Jarním zprovoznění bazénů získáte zde : JARNÍ ZPROVOZNĚNÍ BAZÉNŮ

POVODNĚ 2013 - desinfekce bazénů, opravy a znovuzprovoznění ...

Pro všechny, kteří byli postiženi živelnou katastrofou v podobě povodní jsme připravili nabídku speciálních služeb spojených  s likvidací škod na bazénech zaplavených vodou.

Pro všechny zákazníky zasažené povodfněmi 2013 se slevou 30% na všechny naše služby.

Provedeme :

-  kompletní odčerpání zaplavené vody z bazénu

- desinfekci bazénové vany s ruční očistou

- opravu bazénové technologie vč. dodávky poškozených komponentů

- výměna filtračních médíí ( písek, kartuše atd.)

- napuštění vody bazénu čistou pitnou vodou vč. jejího dovozu

- spuštění a nachemizování bazénu

- další práce a materiál související s bazény

Kontaktujte nás prostřednictvím našeho ON-LINE formuláře.

1.Vyplňte prosím následující formulář pro poptávku zazimování bazénu.

1.Pošlete nám fotografii bazénu, bazénové technologie a příp. dalších zařízení ( kolektory, tepelná čerpadla, protiproudy atd.) vše na email :  lebl@luxfery.net

Po jeho odeslání Vás během 24 hodin bude kontaktovat pracovník CLEAN POOL a domluví s Vámi podrobnosti.

Děkujem Vám za Vaší poptávku

Obchodní a dodací podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Název: Lebl Radek Sídlo/bydliště: Jindřicha Plachty 20, 150 00 Praha 5 IČ: 63661420 Telefon: 606658030 Email: Inko@luxfery.net Kontaktní adresa: Jindřicha Plachty 20, 150 00 Praha 5 Seznam provozoven: Jindřicha Plachty 20, 150 00 Praha 5 

2. Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny zde :

-       Platba bankovním převodem na účet vedený u RF Bank Praha

Prodávající požaduje poplatky v závislosti na způsobu platby.  Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí vyžádaného plnění ze strany kupujícího znamená přijetí nabídky.

3. Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději ve lhůtě uvedené u konkrétního produktu počínaje dnem potvrzení objednávky a úhrady zálohy kupní ceny, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Datem úhrady se rozumí připsání částky na účet prodávajícího. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do čtyřech pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem  může kupující práva z nich uplatnit.

Cena a způsob doručenízde : http://www.cleanpool.cz/cleanpool/4-JAK-NAKUPOVAT/5-Zpusob-dopravy

Nedodrží-li prodávající lhůtu pro dodání nebo odeslání zboží, poskytne kupujícímu slevu ve výši 5 % z ceny příštího nákupu. Ostatní nároky kupujícího tím nejsou dotčeny. Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč.  Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem  prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

4. Zrušení objednávky , odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle formou doporučené poštovní zásilky nebo předá v 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží.

Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. Formulář pro odstoupení od smlouvy zašle prodávající na základě vyžádání kupujícím bez zbytečného odkladu.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

5. Práva a povinností z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou): • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci; • bezplatné odstranění vady opravou; • přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. U vybraného zboží se prodávající zavazuje kupujícímu nabídnout rozšířenou smluvní záruku.

6. Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny . Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. Prodávající se zavazuje reklamaci zboží nutné potřeby (kočárek, zdravotnické pomůcky, aj.) vyřídit včetně odstranění vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 20 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Alternativně může po dobu reklamace poskytnout náhradní výrobek.

7. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělní, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.  Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

6. Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.

Mimosoudní řešení sporů probíhá prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz.Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na soud.Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). 

6. Ostatní

Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání. Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014.

Dopravné paušálové ZÓNY


Dopravné pro jednotlivé zóny ( Zona1-3) zahrnuje paušální úhradu za jednu cestu tam i zpět. Mimo zóny - NO ZONE - se účtuje doprava ve výši 15Kč/km. Doprava je vždy předem potvrzena v zaslaném potvrzení objednávky a překontrolována z hlediska místa provádění služeb deklarovaného zákazníkem.

ZONA1 - 600Kč/cesta

ZONA2 - 900Kč/cesta

ZONA3 - 1500 Kč/cesta

Vítejte ...

Čistý bazénVítejte na našem portále

Náplní naší činnosti je zajistit bezproblémový chod Vašich bazénů, křišťálově čistou vodu po celou sezónu, bezpečné zazimování Vašeho bazénu a následné jarní zprovoznění bazénů. Služby v této oblasti poskytujeme na základě mnohaletých zkušeností, které sahají až do roku 1998, kdy tyto služby byly na samém počátku. CLEAN POOL byl mezi prvními kdo tyto služby začal poskytovat na českém trhu.

Čistý bazénJedním z nejdůležitějších a zároveň nejobtížnějších problémů je údržba bazénové vody. Nikdo z nás nechce mít zelený či jinak znečištěný bazén. Proto je zde CLEAN POOL s nabídkou služeb jak na jednorázovou údržbu s instruktáží jak se o bazén starat tak i na pravidelnou údržbu bazénu pro ty, kteří jsou časově zaneprázdněni nebo dlouhodobě nepřítomni.Samozřejmostí je zajištění bazénové vody, bazénové chemie pro údrřžbu vody a dodávka veškerého příslušenství potřebného k provozování Vašich bazénů.

Čistý bazénDalší důležitou oblastí je bezproblémová funkce a údržba bazénové technologie. V rámcitěchto služeb provádíme pravidelnoukontrolu těchto zařízení v rámci každé návštěvy Vašeho bazénu a samozřejmně v případě potřeby opravy bazénové technologie i individuélně dle Vašich požadavků. Součástí těchto služeb je i Zazimování bazénu vč. případného uskladnění choulostivých částí technologie a následné Jarní zprovoznění VAšeho bazénu, vč. výměny pískových a dalších druhů filtračních náplní.

Čistý bazénSamostatnou kapitolou je pak stavební činnost zaměřená na stavební připravennost pro jednoduché fóliové, laminátové či polypropylénové bazény zahrnující zemní práce, výrobu základové desky, opěrných zdí atd. V rámci výstavby bazénů technologií vaření folie ( DLW, Alkorplan, Fatra atd.) provádíme výstavbu bazénů technologií polystyrénového ztraceného bednění, ketré v sobě kombinuje vynikající tepelně izolační vlastnosti stěn bazénů s přesnou a rychlou výstavbou skelletů.

Pro bazény samotné dodáváme také specializované LED osvětlení v ptrovedení IP65,IP68,IP69.

Způsob úhrady zboží

Preferujeme GoPay


GoPay je český, moderní, rychlý, internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti. Nabízí platby prostřednictvím elektronické peněženky a veškerých nejpopulárnějších platebních metod na českém internetu v rámci jediného uživatelského rozhraní. GoPay je partnerem vaší platby se zárukou důvěryhodného a bezpečného platebního prostředí.

S GoPay peněženkou získáte výhody

GoPay peněženka nabízí elektronickou variantu běžné peněženky pro drobné každodenní platby. Už žádné vyplňování osobních údajů, žádné skryté poplatky, s GoPay peněženkou párkrát kliknete a můžete ihned nakupovat. Rychle. Snadno. Zdarma. Kdykoliv. Vyzkoušejte GoPay peněženku na https://www.gopay.cz.

Hlavní výhody GoPay peněženky:

  • založení a užívání zdarma
  • registrace bez předávání citlivých údajů a čísla bankovního účtu
  • rychlé dobíjení a okamžité platby
  • platby na libovolný bankovní účet
  • ideální pro platby malých finančních částek
  • ideální jako internetová kasička pro nejmladší uživatele
  • splňuje všechny bezpečnostní standardy

 


 

Jak platit s GoPay

1. Vyberte si zboží/službu

Vyberte si na stránkách internetového obchodu zboží/službu, o kterou máte zájem.

2. Potvrďte objednávku

Na straně internetového obchodu vyplňte údaje a potvrďte objednávku vybraného zboží/služby.

3. Volba platební metody

Otevře se okno platební brány GoPay, kde zvolte záložku preferované platební metody.

4. Proveďte platbu

Na platební bráně GoPay postupujte dle instrukcí dle zvolené platební metody. Po provedení platby dojde k přesměrování zpět na stránky internetového obchodu.

5. Vyřízení objednávky

Platba je automaticky provedena a objednávka vybraného zboží/služby ze strany internetového obchodu ihned vyřízena.

 

Více informací na www.gopay.cz


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

NjYwM